HR, który ma znaczenie

HR, który ma znaczenie

Dwa tygodnie temu rozmawiałem z Dominiką Szymańską-Kubalec na temat automatyzacji i digitalizacji HR. Jeśli nie miałaś okazji jeszcze posłuchać tej rozmowy, to serdecznie zapraszam. Dzisiaj druga część, w której idziemy w stronę HR, który ma znaczenie. Wspólnie zastanawiamy się, co to znaczy oraz jak stać się takim działem HR.

Więcej możesz posłuchać poniżej:

Jeżeli podobał Ci się ten odcinek, to zapisz się do newslettera, zasubskrybuj w aplikacji do Podcastów (SpotifyApple Podcasts), skomentuj, albo po prostu napisz maila i daj znać, co o nim myślisz. Pamiętaj też, o zapisaniu się na listę oczekujących na kurs HR intro na www.hrintro.pl.

Poniżej znajdziesz automatyczną transkrypcję, jeżeli wolisz czytać:

Cześć witam Cię bardzo serdecznie w 30 odcinku HR espresso. To podcast, w którym solo lub z gośćmi mówię o HR w sposób prosty i konkretny. Co tydzień spotykam się z gośćmi albo mówię o tym jak wygląda moje postrzeganie świata HR. Dzisiaj wracamy do drugiej części mojej rozmowy z Dominiką Szymańską Kubalec, z którą dwa tygodnie temu mogliście posłuchać Podcast. Zachęcam cię do powrotu jeżeli jeszcze nie słyszałeś 28. Odcinka. Rozmawialiśmy na temat digitalizacji i automatyzacji HR.

Nasza rozmowa skręciła jednak w takie rejony które chyba nas z Dominiką po prostu bardzo interesują czyli HR który ma znaczenie i dzisiaj właśnie zapraszam Cie do wysłuchania rozmowy. Przede wszystkim na ten temat czyli jaki jest HR który ma znaczenie. Jak sprawić aby HR miał znaczenie i w jakim kierunku jako HR owcy powinniśmy zdążyć. Jestem przekonany że to będzie bardzo ciekawa inspirująca rozmowa. Tak więc zapraszam do.

Ja dobrze to rozumiem.

Mówimy o takiej swoistej orientacji biznesowej tych osób. I tu bardziej jest kwestia tego że HR jej nie mają bądź uważają że nie mają jej wystarczająco dobrze rozwiniętej czy organizacja uważa że HR tego nie mają.

Mam wrażenie że są obydwie kwestie które porusza aż zaczną się od biznes partnerem. I to jest dość nowa rola na rynku HR bowiem już najnowsza atak już jakiś czas.

Istnieje natomiast przez długi czas tak naprawdę lata całe HR to była taka. To był taki świat kadr i płac tak kadrowa. Tak naprawdę był trochę odcięty od biznesu tak miał załatwić sprawy związane z kwestiami zapłacenia pracownikom i żeby wszystkie dokumenty były jakoś tam ogarnięty i żeby nabór dobrze działał. Z czasem ta rola HR się rozwijała i kadr i płac powstał de facto mój sukces ale dopiero przyjścia na scenę HR i HR Business Partner ringu pokazało że HR jest partnerem dla biznesu że de facto musi być żeby ten kapitał ludzki działał żeby ta organizacja działała bo przecież organizacje tworzą ludzie.

Natomiast mam wrażenie że bardzo często zarządy organizacji jeszcze. Nie do końca nad tym nadążają jeszcze trwa tu za krótko w wielu organizacjach żeby to poczucie że tak HR może podejmować również decyzje biznesowe. Tego myślenia jeszcze brakuje troszeczkę. Po drugie brakuje często struktur dlatego że HR jest poza zarządem bardzo często gdzieś tam pod dyrektorem finansowym albo pod operacyjnym albo ją ale de facto w zarządzie nie jest. Druga kwestia to właśnie to samo poczucie HR. Robisz teraz ankietę. Nie wiem czy już skończyłeś.

Ankieta już prawie skończona ale jeszcze nie przeanalizowano. To czekam słuchaj czekam dlatego że wydaje mi się że to pokaże jak dzisiaj widzą sytuację a ja widzę ogromną różnicę. Kiedy spotykam się z młodymi HR owcami Bardzo często w firmach oni już to ida i HR Business Partner ringu nie jest im obca. Widzą że mają wpływ na biznes i muszą współpracować z biznesem. Ale w momencie kiedy jeździłam do małych czeskich firm nawet nie do małych słuchaj nawet ogromnych firm produkcyjnych. Ale gdzie HR wygląda bardziej jak kadry i płace z lat 80.

To tam te panie po prostu są specjalistami od tego żeby tak było po prostu wszystko ułożone żeby papierki były po odpowiedniej kupie i żeby się zgadzało. I w momencie kiedy chciałbyś tam rozpocząć dyskusję o celach biznesowych to otworzyłoby oczy 5 złotych i B Proszę mi o tym nie dyskutować.

[05:19]
Decyzję podejmuje dyrektor i mam wrażenie że ta zmiana ona przechodzi natomiast ona musi się zgodzić zarówno w HR i w tym poczuciu że nie jesteśmy tylko od tego żeby pracownikom było dobrze i żeby mieli załatwione papiery i żeby było ich wystarczająco dużo i żeby mogli się rozwijać. Ale jesteśmy od tego żeby de facto współpracować z biznesem i wesprzeć go a wówczas również będziemy zaproszeni do stołu negocjacyjnego. Jak to z angielska się mówi bądź z dużymi chłopakami. Mam takie wrażenie.

[06:00]
Co myślisz co o tym myślę to przede wszystkim według mnie HR może i powinien mieć znaczenie i jeżeli sami my jako HR nie będziemy do tego przekonani to nie będziemy mieli tego znaczenia nie będziemy mieli wpływu. Uważam że niestety ale bardzo dużo osób nie rozumie biznesu nie rozumie skąd się biorą pieniądze. Nie rozumie przepływów finansowych takich bardzo podstawowych. Ja nie mówię o skomplikowanych konstrukcjach finansowych ale wiele osób niestety nie tylko w HR ale w HR to widzę najbardziej. Nie wie nie zna nawet tak podstawowych pojęć jak różnica między przychodem i dochodem nie wiedzą czym jest EBITDA.

[06:53]
Nie rozumieją na i na podstawie jakich wskaźników organizacja działa co jest kluczowym wskaźnikiem efektywności całej organizacji. Czy jest to czy skupiamy się na wzroście sprzedaży czy skupiamy się na wzroście liczby użytkowników czy skupiamy się na marży.

[07:18]
I jeżeli póki tego nie rozumiemy to nie jesteśmy w stanie nigdy nie będziemy w stanie niestety zastanowić się jak przełożyć procesy ludzkie procesy personalne jakie powstawać i jaką interwencję HR wprowadzić tak aby te procesy te te procesy HR mogły wpłynąć na kluczowe wskaźniki biznesowe. Więc to jest moje postrzeganie nie wiem czy czy spójna z twoim bardzo spójna. No właśnie. No dobrze to w takim razie masz pogląd z różnych krajów zakładam że jakoś to się mimo wszystko różni. Jakie w takim razie kierowcy powinni podjąć kroki aby iść w dobrym kierunku w tym kierunku HR który ma znaczenie biznesowe.

[08:12]
Może usiąść przy tym stole. W Polsce może wpływać na decyzje i im może być realną przewagą też biznesową dla organizacji co HR musi sam zrobić. To jest świetne pytanie. Myślę że jedną z pierwszych rzeczy które HR powinien zrobić jest zapoznać się z biznesem czyli nie w każdej organizacji jest to możliwe ale zrobić to co kiedyś poleca się menedżerom i to co między innymi ks. Gil jako jedna z najlepszych szkół uczenia nowych menadżerów jak zarządzać biznesem robił. Czyli idziesz na produkcję czy idziesz siadać obok zasiąść obok osobę która zajmuje się podstawami Waszej usługi.

[09:14]
Idziesz na po prostu popracować jeżeli jest to np. jakaś sieć banków to idziesz bezpośrednio do sieci. I nie tylko obserwuję tą pracę ale stajesz się pracownikiem. Idziesz na kasę i zapoznaje się z biznesem bezpośrednio. Nie musisz tego robić długo ale powinieneś przejść przez różne etapy i różne miejsca w organizacji chociaż na chwilę żeby zrozumieć z czym tak naprawdę codziennie spotykają się ci ludzie. Bo wychodząc powiedzmy przeciętna osoba pracująca w HR. Ukończył uniwersytet. Psychologia socjologia w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Nie wiem Jarku czy ty miałeś okazję pracować na produkcji.

[10:13]
Nie miałem okazji pracować na produkcji ale jestem nietypowym HR ojcem który nie skończył psychologii socjologii ja skończyłem farmacji pracowałem w aptece a wspieram sieć aptek więc rozumiem wiem jak wygląda taka codzienna praca.

[10:27]
I to jest właśnie ten ogromny plus tego typu HR owców. Mam wrażenie że brakuje. Ja miałam te miałam fantastyczną szansę w życiu. Mój tato zarządzał firmami produkcyjnymi więc ja latem po prostu szłam na produkcję żeby sobie dorobić. Więc widziałam różne firmy od wewnątrz. Widziałam też tak w call center.

[10:57]
Nie jest mi obce bo to znowu trzeba po prostu gdzieś zarobić. I to mi pokazało. Tak tą codzienną ciężką pracę i te problemy przede wszystkim które się pojawiają które są zupełnie inne niż to co widzisz zza biurka i nie tylko z punktu widzenia takiego o samej pracy ale też z punktu widzenia życiowego bo przecież kapitał ludzki w firmie to nie jest tylko człowiek który ma przyjść i jak robot odbić swoją robotę chociaż bardzo często tak by tak firma się tak naprawdę zachowują swoich pracowników.

[11:43]
Ale to jest człowiek on przechodzi pokłócił się z żoną. Dziecko jest chore sam się nie najlepiej czuje a może dzisiaj jest w euforii bo mu się udało wygrać w Lotto.

[11:55]
Tak to są ludzie mają też swoje relacje lubią się z kimś nie lubią się z kimś i bardzo często im większa organizacja tym bardziej się o tym zapomina. Mam wrażenie że tak naprawdę Best Practice jest kiedy. Pracownice biurowe. I nie mówię tylko o pucharach ale kiedy pracownice biurowe raz na jakiś czas powiedzmy raz na kwartał raz na pół roku idą i realnie pomagają. Ja nie mówię że zrobią tą pracę którą robią osoby które wykonują je ją na produkcję czy w aptece czy w usługach codziennie bo nie zrobią bo popełniał mnóstwo błędów ale żeby tam PO rozmawiały a poszła na kawę.

[12:50]
To jest pierwszy punkt który uważam że powinien być tak naprawdę standardem w organizacjach jeśli chodzi o HR. Druga kwestia to to w jaki sposób kształci się HR. Bardzo często mówi się tak my musimy się nauczyć o ludziach o motywacji o treningach.

[13:13]
Tak to wszystko prawda tylko tak jak wspomniałeś zapomina się o wskaźnikach biznesowych zapomina się o tym z czego tak naprawdę płacimy sobie i pracownikom. Skąd te pieniądze się biorą. Czemu budżet wygląda tak a nie inaczej. Czemu nam coś obcięli. Czemu nie ma na bonusy. Myślę że to również powinno być standardem że wszystkie osoby w herbach nie tylko są wysyłane na użyję stereotypu tak ale szkolenia z komunikacji jak komunikować się lepiej z pracownikiem powinny de facto przejść przez przynajmniej podstawowy kurs związany z pojęciami biznesowymi niekoniecznie finansowymi ale z pojęciami biznesowymi tak żeby nie otwierały szeroko oczu kiedy nagle na spotkaniu pojawia się hasło tylko z ramienia finansowego.

[14:16]
Chociażby z poziomu negocjacji bat na rzecz która dla biznes partnerów nie jest zaskoczeniem ale dla hakerów kierowców. Jasne więc ja uważam że te dwie rzeczy już by bardzo zbliżyły osoby pracujące w HR do rzeczywistości którą mają zarządzać i dzięki temu myślę że ich głos przynajmniej wśród pracowników byłby lepiej słyszalny.

[14:50]
A w momencie kiedy będą lepiej słyszalne wśród pracowników i będą realnie rozwiązywać ich problemy mają większą szansę na to że usłyszy je także zarząd a ostatnia rzecz to już tak powiem trochę to może zabrzmi naprawdę strasznie ale HR muszą się nauczyć prezentować prezentować dane.

[15:18]
Co przez to rozumiesz rozumie przez to to że w momencie kiedy przychodzą do stołu z dyrektorem finansowym czy z dyrektorem operacyjnym czy w ogóle z dyrekcją to muszą potrafić zaprezentować dane nie to co im się wydaje że się dzieje ale twarde dane i nie sposób że wyciągną tabelki i zaczną pokazywać jak HR. Ale żeby to była ładna prezentacja w 5 minut o tym co de facto dzieje się w organizacji na podstawie danych a tego mam wrażenie. Po pierwsze brakuje bo tych danych nie mają.

[16:04]
Nie mają ich z aktualizowane. Ale też nie potrafią ich prezentować. Ilość prezentacji HR owych na których myślałem że. Pat Neu. Jest duża dlatego że zanim doszli do punktu który by interesował kogokolwiek innego przy tym stole to wszyscy płynęli i sprawdzali swoje maile więc uczelnie de facto umiejętności prezentowania danych uważam za jeden z podstawowych umiejętności które powinny być w HR to tak a propos szkoleń na które wysłała większość kierowców.

[16:46]
Ja się uśmiecham też bo pierwsze rzeczy o których powiedziałeś to są pierwsze punkty które ja mam na prezentacji. Teraz mam też w głowie to na prezentacji którą pokazuję w trakcie szkolenia HR Business Partner intro właśnie chcesz być bardziej efektywny biznes partnerem. To po pierwsze zrób taki Shadow. Tych których masz wspierać. Po drugie do it yourself idź i po prostu to zrób i zobacz jak to się dzieje. A druga rzecz o której powiedziałeś to była właśnie kwestia o której rozmawiałem dosłownie wczoraj z jedną biznes partnerką na temat właśnie prezentacji danych.

[17:24]
Ja do tego bym jeszcze dołożył zastanów się po pierwsze zanim w ogóle zaczniesz robić jakąkolwiek prezentację zastanów się co ty chcesz pokazać i co ma z tego wynikać. Zadaj sobie pytanie na koniec I co z tego. Bo mam wrażenie że czasami część osób pokazuje dane pokazuję prezentacje z których po prostu nic nie wynika. Więc zadaję sobie zwykłego pytania i co z tego. I co ten odbiorca ma z tego wyciągnąć. Potrafi sprawić że zrozumiemy że połowa danych które pokazujemy połowa rzeczy które pokazujemy jest do wyrzucenia bo wcale nie wspiera tego co my chcemy pokazać a tylko sprawia że obraz będzie za bardzo zadowolony.

[18:09]
Myślę że to jest podobny punkt widzenia podobny punkt widzenia tak podobny temat.

[18:14]
No dobrze to wiemy wiemy co HR powinien. Jeżeli chce być lepszym partnerem dla biznesu wiemy na jakie szkolenia powinien iść. To super myślę że to wielu HR chcą może otworzyć otworzyć oczy.

[18:28]
A powiedz w związku z tym że masz tą perspektywę taką międzynarodową. Czy są jakieś różnice w tym jak ten HR jest postrzegany bo wspomniałeś że to raczej kwestia organizacyjna. Ale czy pomiędzy różnymi krajami też inaczej się patrzy na AW na HR. Wspomniał też o Bliskim Wschodzie. Tam się dzieje wszystko szybciej. Czy są jeszcze jakieś różnice.

[18:51]
Tak jest duża różnica w tym to tak naprawdę HR tym zarządza. Bo HR tradycyjnie to jest miejsce kobiece. Tak też pewnie się w swojej karierze HR. Spotkały się głównie z kobietami. O ile na tym poziomie specjalistów przez starszych specjalistów zazwyczaj spotyka aż kobieta to im dalej w większości organizacji większości pozycji. Im wyżej w hierarchii tym częściej mężczyźni. I tutaj wchodzi też aspekt między kulturowy bo np. na Bliskim Wschodzie czy w Afryce. Najczęściej w momencie kiedy rozmawiałam z menadżerem do spraw HR WP PIP u jest to mężczyzna.

[19:45]
W Europie jest to częściej kobieta. To jest zmiana istotna dlatego że przykładowo kiedy jeszcze przed Koroną latałem raz na jakiś czas do Dubaju bo tam mamy główne centrum na naszą część świata tam tam siedzą siedzi większość moich kolegów którzy wykonują podobną pracę. W momencie kiedy mieliśmy klienta z regionu Bliskiego Wschodu to bardzo często na negocjacje a razem ze mną musiał iść również kolega dlatego że rozmowa z nim tyle może kobietą ale z Europejską była problemem. Tam się już pojawiały kwestie między kulturowe.

[20:48]
Które zawsze silnie wpływają na negocjacje i pewnych kontekstów po prostu nie miałam szansy zrozumieć również nie operując sprawnie językiem arabskim. Dodatkowo będąc kobietą będąc europejską po prostu byłoby mi ciężko zrozumieć ich perspektywę i skupić się na tym co mam do powiedzenia więc tego typu kwestie kulturowe zdecydowanie się pojawiają w Afryce również Częściej rozmawiam na tym poziomie strategicznym z mężczyznami ale tam go tej różnicy nie widzą. Oni owszem pracują najczęściej już na tym poziomie zarządzającym ale są to sami mężczyźni praktyczne rzadko kiedy jest tam kobieta natomiast są przyzwyczajeni do negocjowania z kobietami.

[21:48]
Tutaj pojawia się taki aspekt właśnie płci w komunikacji między kulturowej. To jest jeden z elementów drugi powiedziałabym to jest to w jaki sposób komunikują się w ogóle. W momencie kiedy prowadzisz rozmowy z osobami w Europie. One chcą konkretów bardzo szybko więc taki najlepszy przykład to że w momencie kiedy prowadzę prezentację dla Europejczyków to Przedstawiam się mówię jaka będzie agenda i lecimy. Po prostu mówię im jakie mają co widziałam w kwestii z ich procesów gdzie mają znaki i co byśmy mogli w jaki sposób rozwiązać i w stronę pokazania de facto jak to rozwiązanie ma wyglądać fizycznie.

[22:47]
W momencie kiedy prezentuję dla Bliskiego Wschodu to pierwsze 15 minut tak naprawdę zajmujemy się. Komunikacją bardzo szeroko pojętą rozmawiamy o organizacji o tym dokąd chce iść. Jak reaguje. Dla nich nie dane jak kreuje dla nich wizję tego w jaki sposób zmieni się ich świat. Dzięki temu że wprowadzą rozwiązania jest to o wiele bardziej sprzedażowe podejście niż takie konkretne dajcie nam rozwiązania tu i teraz. I to przynosi dużo ciekawych sytuacji a zarazem frustracji dlatego że w momencie kiedy moi koledzy z pracując z Dubaju będące w większości z Bliskiego Wschodu prezentują dla Europejczyków to mają poczucie że nikt im niedawne słowa nie nawiązano jeszcze lepiej relacji nie pokazano.

[23:51]
Tej wizji tego co się zmieni. Oni już chcą widzieć konkrety. Ja znowuż kiedy prezentuję dla Bliskiego Wschodu bardzo często muszę się hamować w tym żeby nie kiwać od razu do tego pokazania. Według naszych analiz to wzrośnie wam efektywność o 30 procent. Tylko najpierw muszę wykreować tę wizję opowiedzieć im tak naprawdę o ich organizacji. Za dwa lata na przykład. I dopiero potem pokazać im na danych jakby to miało wyglądać.

[24:26]
Teoretycznie mała rzecz a zmienia cały proces i dynamikę pracy z organizacjami.

[24:36]
Myślę że tutaj jest jeszcze sporo innych tematów które moglibyśmy poruszyć różnie. Tych różnic między kulturowych ale w związku z tym że czas mija nieubłaganie. Mam do Ciebie jeszcze kilka takich pytań. Na zakończenie powiedz mi czy zdarzyło ci się coś zabawnego w pracy za granicą. Co.

[25:04]
Co wspominasz z uśmiechem.

[25:06]
Do tej pory wiesz co. Dwie rzeczy jedna to to że język polski i czeski są podobne. Natomiast w tego typu sytuacjach jest dużo słów które brzmią tak samo praktycznie oznaczają coś zupełnie innego. Słowo szukać jest akurat najbardziej znanym natomiast byłam bardzo zaskoczona kiedy po serii szkoleń w jednej firmie dostałam ogromne podziękowania i nie mogąc znaleźć słów po czesku powiedziałam Wszystkim tym panom bo to byli panowie na produkcji którzy przeszli przez roczne szkolenie najróżniejszych aspektów. I powiedziałem im panowie jestem wzruszona a oni po prostu.

[26:05]
Nagle myślę o sobie o kurczę jedno z tych słów. Okazało się że wzruszona okazuje się że po czesku to jest nieco na spałam tam powiedzieli mi co to znaczy. Pomyślałam sobie O kurcze no cóż różne różne wpadki człowiek ma od tamtej pory bardzo dobrze. Wschód wzruszony po czesku. Natomiast przed tymi panami jest produkcji butów na których wspominam cały czas.

[26:42]
Myślę że zapamiętają do końca do końca życia tak.

[26:45]
A druga sprawa to to że noszę podwójne nazwisko teraz ale polskie moje jest Szymańska. Ciężko wytłumaczyć jak to się pisze. Mam wieczne problemy w urzędach i nie tylko. Natomiast wszyscy reagują zawsze tak samo Szymańska jak ten detektyw Szymański. Okazuje się że jakiś serial leciał chyba w latach siedemdziesiątych niemiecki gdzie był detektyw Szymański więc przynajmniej To mi ułatwia życie więc za każdym razem jak gdzieś idę to mówię jak tam detektyw i wszyscy już wiedzą o co chodzi.

[27:23]
Dodał że warto znać historię popkultury bo może się również przydać.

[27:32]
Dobrze. Dominika bardzo bardzo dziękuję. Myślę że myślę że jeszcze wrócimy do rozmowy. Mam taką nadzieję że skończy się jeszcze jeszcze kiedyś wystąpić HR espresso. Jestem przekonany że moglibyśmy jeszcze kilka tematów od Kopacz i porozmawiać zdecydowanie dłużej natomiast na ten moment bardzo bardzo serdecznie dziękuję za to że podzieliła się swoją perspektywą swoim doświadczeniem i swoją wiedzą. Powiedz proszę jeżeli słuchacze chcieliby cię gdzieś znaleźć jakiś temat pogłębić to powinni poszukać najłatwiej mnie znaleźć na Ukrainie.

[28:12]
Dominika Szymańska Kuba lec Kuba kolców jest mało Szymański jest dużo ale Kuba jest mało więc łatwo znaleźć miejsce gdzie za moment będzie można mnie znaleźć to taki spin off od HR espresso Jarku bardzo mnie zainspirowała się HR espresso i bardzo długo się zastanawiałem co ja tak naprawdę chcę w życiu robić i jakimi sprawami się zajmować.

[28:43]
I patrząc jak się rozwijała i HR espresso to stworzyła swój swoją własną przestrzeń nazywa się czarny risk to zajmuje się kwestiami strategicznego HR czyli w dużej mierze to o czym rozmawialiśmy dzisiaj i też za moment ruszamy z Podcast temu stroną. Tak więc tam będzie też można mnie znaleźć ogólnie. Zawsze w Pradze zapraszam na kawę i na rozmowę nie tylko o strategicznych tematach.

Super jak minie nam ten mało przyjemne Korona wirusowe czas to to na pewno. Jak pojawia się w Czechach to będę wiedział do kogo dzwonić z niecierpliwością. Naprawdę z wielką niecierpliwością czekam na. I mam nadzieję że już niedługo będzie można posłuchać.

Z wielką chęcią słucham i już teraz wszystkich słuchaczy zapraszam do tego żeby żeby posłuchali bo jestem przekonany że to będzie kawałek bardzo bardzo dobrej wiedzy i inspiracji także na pewno będzie warto więc już teraz życzę Ci powodzenia też i jak najwięcej słuchaczy i jak najwięcej dobrych rozmów i jak najszybszego rozwoju i ominięcia wielu wielu mieliznę które czekają na Podcast.

[30:24]
Bardzo cię dziękuję Jarku. Ja ze swojej strony bardzo dziękuję za dzisiejszą rozmowę. Była to ogromna przyjemność szczególnie biorąc pod uwagę że w dużej mierze podobne podejście do kwestii kapitału ludzkiego i zarządzania nim. Więc bardzo dziękuję za zaproszenie i będę się cieszyć na kolejne rozmowy nie tylko oficjalne Podcast ale też kuluarowych super.

[30:58]
Bardzo dziękuję do usłyszenia w takim razie do usłyszenia. I to już koniec naszej rozmowy. Bardzo serdecznie dziękuję Ci za jej wysłuchanie mam nadzieję że była ona dla Ciebie informująca inspirująca i zachęcić do dalszego pogłębiania tego tematu. Jeżeli natomiast interesuje czy HR jako taki a nie masz dużego doświadczenia w tym obszarze. Na ten moment to zapraszam Cie do zajrzeć na www HR intro kropka pl. Już niedługo otwieram kurs dla początkujących i HR owców i HR owców z niewielkim doświadczeniem na którym będę się dzielił informacjami wiedzą i umiejętnościami na temat HR różnych obszarów HR na temat rekrutacji i implementacji go Business Partner i jego podstaw prawa pracy budowania swojej marki osobistej.

[31:57]
Tak więc jestem trochę z tych modułów kilka zapomniałem jeszcze oczywiście moduł poświęcony szkoleniu i rozwojowi więc tych modułów 6 material cały czas dogrywał tak że nie jest jeszcze w stanie powiedzieć ile to będzie godzin bo to będzie naprawdę w godzinach materiał liczone. Natomiast już teraz widzę że to będzie co najmniej 6 a czuję że zdecydowanie więcej godzin takiego naprawdę mocnego treści materiału pierwsze osoby które już usłyszały co zaproponowałem przygotowałem bardzo bardzo dobrze się wypowiadały także jestem przekonany że tobie też się spodoba. Tak więc zachęcam do zapisania się na www.HRintro.pl bo w pierwszym okresie kiedy ten kurs będzie przeze mnie proponowane będzie w zdecydowanie lepszej cenie możliwy do zakupu.

[32:51]
Tak więc zachęcam Cię do tego aby się zapisać dowiedzieć kiedy będzie jego premiera przedsprzedaż a zanim jeszcze dostaniesz ode mnie tam informację o sprzedaży kursu to najpierw jeszcze przekażę Ci bezpłatnie zupełnie słownik i kierowca który też będzie uzupełniany. Tak więc nawet jeżeli on był wysłuchała odcinka na obniżkę kierowca to tutaj zachęcam do tego żeby mimo wszystko go pobrać bo będzie jeszcze rozwijany dalej. Na dzisiaj to już wszystko zapraszam Cie do HR espresso za tydzień. Tak więc do usłyszenia. Cześć.

Opublikowano
Umieszczono w kategoriach: Podcast