Podcast firmowy

Podcasting jest medium, które bardzo szybko rośnie. Mimo tego, jest gałąź podcastingu, która na ten moment jest wg mnie jeszcze niewykorzystana. Są to podcasty firmowe. O ile pojawiają się już brandowane podcasty zewnętrzne (Capgemini, Nokia, Fox strategy i kilka innych), o tyle niewiele słyszy się o wykorzystaniu podcastu, jako narzędzia wewnętrznego.

W 27. odcinku HR espresso chcę podzielić się z Tobą tym, dlaczego warto się tym tematem zainteresować, jak zacząć oraz jakie cele można w ten sposób zrealizować.

Podcast powstał w pewnym sensie jako odpowiedź na pytania, które kilkoro z Was mi zadawało na temat tworzenia podcastu. Mam nadzieję, że ten materiał będzie pomocny i znajdziesz w nim wartość.

Zapraszam do posłuchania tego odcinka!

Tradycyjnie, jeżeli odcinek Ci się podobał, to napisz mi maila, albo odezwij się na social mediach. Jestem na LinkedIn, Facebook, a nawet Instagramie, chociaż nie ukrywam, że najczęściej jestem na LinkedIn. Wystarczy jednak, jeśli wyszukasz HR espresso i na pewno znajdziesz mnie na każdej z tych platform.

Zapraszam Cię też do zasubskrybowania podcastu mailowo lub na platformie podcastowej – Spotify, Apple Podcasts, Google podcasts i innych!